Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przyjmowanie i obsługa klientów i gości
Organizacja podróży służbowych
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i współpracy z działami
Wymagania
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, drugi język mile widziany
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Przyjazne nastawienie do otoczenia :)
Oferujemy
Świetna atmosfera pracy i super zespół recepcyjny
Międzynarodowe środowisko pracy oraz możliwość wykorzystania języka angielskiego na co dzień
Możliwość realnego rozwoju zawodowego w ramach Grupy naszych spółek
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
Karta sportowa na preferencyjnych warunkach
Kursy językowe online
Pyszna kawa w biurze
Atrakcyjna lokalizacja biura tuż przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Prezentacja firmy
Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji pł...
Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji płac i kadr,
obecną na polskim rynku od ponad 27 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Praca dla studenta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?