Zakres obowiązków:
dbanie o zapewnienie najwyższego standardu obsługi gości i pracowników,
obsługa rezerwacji sal konferencyjnych,
ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji i informacji w firmie,
zarządzanie obiegiem poczty przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz firmy,
współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług,
zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych,
wsparcie pracowników firmy w bieżących pracach administracyjnych;
wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i samodzielność,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word),
mile widziane doświadczenie z obsługą klienta międzynarodowego,
umiejętność podejmowania niezależnych decyzji;
Naszą misją jest dyskretne tworzenie dla naszych gości takiej atmosfery ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.