Opis stanowiska pracy

Prowadzenie recepcji
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przyjmowanie i obsługa klientów i gości
Organizacja podróży służbowych
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i współpracy z działami

Wymagania

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, drugi język mile widziany
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Przyjazne nastawienie do otoczenia :)


Oferujemy

Świetna atmosfera pracy i super zespół recepcyjny
Międzynarodowe środowisko pracy oraz możliwość wykorzystania języka angielskiego na co dzień
Możliwość realnego rozwoju zawodowego w ramach Grupy naszych spółek
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
Karta sportowa na preferencyjnych warunkach
Kursy językowe online
Pyszna kawa w biurze
Atrakcyjna lokalizacja biura tuż przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Prezentacja firmy

Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji pł... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Inne, Praca Administracja biurowa, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi