Opis stanowiska pracy
Poszukujesz pracy, w której się coś dzieje? Lubisz poznawać nowych ludzi każdego dnia? Chcesz samodzielnie podejmować decyzje i odpowiadać za wizerunek firmy?
W AZYLu wykorzystasz swoje mocne strony i osiągniesz sukces.
Nauczymy Cię genialnie obsługiwać klientów, zarządzać recepcją oraz komunikować się w językach obcych. Zobaczysz jak wygląda hotelarstwo od kuchni.
Jeśli jesteś sympatyczna/y, komunikatywna/y i odpowiedzialna/y, wykorzystaj tą szanse!
Wymagania
Oczekujemy serdecznego podejścia do naszych Gości, podstawowej znajomości języka obcego, umiejętności obsługi komputera oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
Mile widziani kandydaci z Kątów Wrocławskich i okolicznych miejscowości.
Dołącz do Nas. Czekamy na Twoje CV!
Patrycja z Zespołem Recepcjonistek :)
Prezentacja firmy
MAGIĘ MIEJSCA TWORZĄ LUDZIE<br/><br/>Istotą naszej pracy, jest ro...
MAGIĘ MIEJSCA TWORZĄ LUDZIE
Istotą naszej pracy, jest rozumienie potrzeb innych ludzi. Dlatego też szczególną wagę przywiązujemy do relacji międzyludzkich w naszej firmie. Skłócona rodzina nigdy nie będzie w stanie zgotować przyjaznego przyjęcia swoim gościom. Niezgrany zespół nie stworzy swoim Klientom odpowiedniego klimatu do wypoczynku. Naszym Klientom zawsze okazujemy szacunek i zaufanie. W ten sam sposób traktujemy Współpracowników i konkurencję..
PASJA PODWAJA ENERGIĘ
Na każdym stanowisku zatrudniamy dwie osoby: pracownika i jego pasję. Dzięki temu jest nas więcej i potrafimy osiągać lepsze efekty. Co najważniejsze PASJA oczekuje specyficznego rodzaju wynagrodzenia. Jest nim SATYSFAKCJA z dobrze wykonanej pracy. Na szczęście mamy jej całkiem spore zasoby.
Rozumiemy również i nie ukrywamy, że wszyscy pracujemy dla pieniędzy, jednak ten sam nominał banknotu może mieć różną wartość emocjonalną w zależności od okoliczności, w jakich został wypracowany. Nie ma przyjemniejszego sposobu zarabiania niż praca, która często niepostrzeżenie przeradza się w zabawę.
Cenimy siłę talentu. Każdej osobie przydzielamy takie zadania, w jakich czuje się najlepiej. Dlatego jeśli coś robimy, to robimy to najlepiej i z sercem. to bardzo dobrze.
NASZ ARSENAŁ TO WIEDZA
Dzisiejszy świat zmienia się niemal z dnia na dzień. Dlatego też ciągle staramy się zdobywać i poszerzać swoją wiedzę. Dzięki tej wiedzy i doświadczeniu możemy podejmować się najtrudniejszych zadań. Każde wyzwanie wzbogaca nas o nowe pomysły na usprawnienie naszej pracy. Nigdy nie eksperymentujemy na Klientach – proponujemy im tylko sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
KLIENT
Klient kupuje od nas satysfakcję, komfort i dobre samopoczucie. Potrzeb emocjonalnych nie można zaspokoić wyłącznie dobrami materialnymi. Dlatego też dużą wagę przywiązujemy nie tylko do jakości naszych usług hotelowych i gastronomicznych, ale również do kultury obsługi Klienta. Jej podstawą są elastyczność, etyka i pozytywne emocje. Każdego klienta witamy z uśmiechem i jesteśmy otwarci na jego uwagi i potrzeby. Staramy się dotrzymywać słowa, a gdy cokolwiek robimy, dbamy o najdrobniejsze szczegóły. Razem tworzymy miejsce, w którym Azyl znajdują podróżni, zakochani i ludzie biznesu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- bezterminowo
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 2 400PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- premie uznaniowe i od sprzedaży
- Branża / kategoria:
- Praca Praca w hotelu / Turystyka