Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonistka/prace administracyjno-biurowe
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa recepcji
- Przyjmowanie, obsługa klientów i gości
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Prowadzenie kalendarza spotkań
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji
- Organizacja imprez firmowych-ustalenia dotyczące podróży i zakwaterowania
- Planowanie i przygotowywanie spotkań i konferencji
- Zadanie związane z finansami (uzgadnianie oświadczeń z dostawcami, skanowanie faktur)
- Bieżące prace biurowe
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia pracy na recepcji lub administracji biurowej
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość MS Office (kalendarz Outlook)
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Dbałość o szczegóły
- Możliwość wielozadaniowości
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową lub umowę zlecenie na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia za pośrednictwem Adecco Poland
- Praca na pełny etat
- Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym
- Dołączając do zespołu poczujesz różnorodność i dynamikę międzynarodowego biznesu od pierwszego dnia
- Lokalizacja- Mokotów
Numer referencyjny: EK/09M/04/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.