Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonistka/asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach
Obsługa recepcji (odbieranie telefonów, maili, obsługa gości, organizacja spotkań biznesowych)
Kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami
Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
Skanowanie dokumentów i umieszczanie skanów w systemie
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
Dobra znajomość programów MS Office
Znajomość języka angielskiego - poziom min. B1
Oferujemy:
Umowa o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku (godziny 8-16 / 9-17)
Zatrudnienie w renomowanej firmie u ugruntowanej pozycji na rynku
Lokalizacja: Ochota
Numer referencyjny: RA/WA2/052018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?