W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Recepcjonistka/Asystentka Biura
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem współpracy na stanowisku:
Recepcjonista(ka) / Asystent(ka) Biura
Zakres obowiązków:
- Obsługa gości odwiedzających siedzibę firmy;
- Nadzór nad obiegiem korespondencji firmowej, dokumentacji i faktur;
- Odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych, w tym kontakt telefoniczny z klientami;
- Obsługa wyjazdów służbowych pracowników oraz organizacja spotkań służbowych i szkoleń pracowniczych;
- Wsparcie przy organizowaniu eventów marketingowych oraz eventów dla Pracowników;
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie artykułów i eventów marketingowych (catering, nagłośnienie, identyfikatory dla Gości),
- Kontakty z dostawcami usług (administrator Budynku, firmy cateringowe, hotele, itp)
- Koordynacja przesyłek kurierskich.
Wymagania:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku;
- Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność;
- Proaktywne podejście do obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z gośćmi albo klientami i anglojęzycznymi);
- Dobra znajomość pakietu Ms Office (w tym Excel).
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Przyjazne środowisko pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Praca w godzinach 8:30-16:30.