Opis stanowiska pracy

* meldowanie oraz wymeldowanie gości hotelowych

* prowadzenie operacji kasowych, zapewnienie prawidłowych obciążen gości

* ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi w celu zapewnienia sprawnej, kompleksowej obsługi gości na najwyższym poziomie serwisu

* szybkie i skuteczne reagowanie na skargi i uwagi gosci oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów

* odbieranie telefonów oraz przyjmowanie rezerwacji hotelu a także załatwianie spraw związanych z pobytem gościa w hotelu

* przygotowywanie oraz generowanie raportów, zestawień oraz wszelkich informacji niezbędnych do bieżącej pracy

* elastyczność w pracy tj. zastępowanie współpracowników w razie koniecznośći w innych zleconych obowiazkach

*elastyczne grafik pracy (zmiany nocne)

Wymagania

* Wymagane min. 1 roczne doświadczenie na stanowisku recepcjonisty w hotelu

* Bardzo dobry angielski w mowie i piśmie - warunek konieczny

* Miła aparcyja i pogodne usposobienie

* Otwartość na ludzi

* Chęć rozwoju zawodowego w branży hotelarskiej

* Doświadczenie w pracy z systemami hotelowymi

Prezentacja firmy

Firma Hotels Global Investment Group Sp. z o.o. - operator czterogwiazd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi