ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• Kompleksowa obsługa recepcji: przyjmowanie gości, obsługa spotkań, obsługa połączeń telefonicznych, telekonferencji
• Obsługa administracyjna biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o wizerunek biura, organizacja przestrzeni biurowej
• Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zamawianie i odbieranie przesyłek kurierskich
• Kontakt z dostawcami
• Obsługa korespondencji mailowej
• Dbałość o sale konferencyjne
• Zarządzanie kalendarzem i dostępnością sal konferencyjnych
• Obsługa spotkań wewnętrznych
• Wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach
• Wykształcenie minimum średnie
• Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
• Umiejętności organizacyjne, terminowość, samodzielność
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra znajomość MS Office i urządzeń biurowych
• Wysoki poziom zaangażowania w realizowane zadania
• Umiejętność pracy w zespole
• Otwartość na współpracę z ludźmi
Zainteresowanych naszą ofertą prosimy o przesyłanie poniżej wymienionych dokumentów aplikacyjnych:
• CV
• List motywacyjny
• Krótka prezentacja (np. w programie PowerPoint) wizji kandydata dotyczącej Jego działalności w naszej firmie
• Referencje w postaci listu rekomendacyjnego lub kontaktu do osoby mogącej polecić kandydata
InPhoTech Sp. z o.o. jest firmą typu spin-off, posiadającą status małego... Rozwiń
Treść klauzuli informacyjnej <br/>Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Brin Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ceramicznej 18/639 w Warszawie, kod pocztowy 03-126, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000714108, NIP 5242849718, REGON: 369305699 <br/>Ponadto, informujemy, że: <br/>1. We wszystkich sprawach związanych... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.