Opis stanowiska pracy

ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:

• Kompleksowa obsługa recepcji: przyjmowanie gości, obsługa spotkań, obsługa połączeń telefonicznych, telekonferencji

• Obsługa administracyjna biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o wizerunek biura, organizacja przestrzeni biurowej

• Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zamawianie i odbieranie przesyłek kurierskich

• Kontakt z dostawcami

• Obsługa korespondencji mailowej

• Dbałość o sale konferencyjne

• Zarządzanie kalendarzem i dostępnością sal konferencyjnych

• Obsługa spotkań wewnętrznych

• Wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach

 

Wymagania

• Wykształcenie minimum średnie

• Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej

• Umiejętności organizacyjne, terminowość, samodzielność

• Komunikatywna znajomość języka angielskiego

• Bardzo dobra znajomość MS Office i urządzeń biurowych

• Wysoki poziom zaangażowania w realizowane zadania

• Umiejętność pracy w zespole

• Otwartość na współpracę z ludźmi

 

Zainteresowanych naszą ofertą prosimy o przesyłanie poniżej wymienionych dokumentów aplikacyjnych:

• CV

• List motywacyjny

• Krótka prezentacja (np. w programie PowerPoint) wizji kandydata dotyczącej Jego działalności w naszej firmie

• Referencje w postaci listu rekomendacyjnego lub kontaktu do osoby mogącej polecić kandydata

 

 

Prezentacja firmy

InPhoTech Sp. z o.o. jest firmą typu spin-off, posiadającą status małego... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi