HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-tka w firmie z branży medialnej
Numer Referencyjny: HB/10/2016
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
• Odbieranie połączeń telefonicznych;
• Przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz przesyłek kurierskich;
• Obsługa i organizacja spotkań, zebrań, etc.;
• Koordynacja prawidłowego przepływu informacji w firmie,
• Współpraca z dostawcami (zamawianie artykułów biurowych, spożywczych);
• Organizacja podróży służbowych;
• Drobne wsparcie administracyjne Działu HR.
Szukamy osoby, która:
• Płynnie porozumiewa się w języku angielskim (poziom C1);
• Posiada wysoką kulturę osobistą i miłą aparycję;
• Jest komunikatywna, otwarta i uśmiechnięta;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (8-15 lub 13-20);
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny, potem możliwość przejścia na umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".