HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-tka (3h dziennie – godziny popołudniowe)
Numer referencyjny: SW/10/2016
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres zadań:
- Odbieranie telefonów i przyjmowanie klientów;
- Zarządzanie korespondencją biura;
- Wsparcie administracyjne pracowników firmy;
- Tworzenie prostych raportów;
- Skanowanie, archiwizacja dokumentów.
Wymagamy:
- Dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny;
- Mile widziana znajomość obsługi sprzętu RTV i telefonów komórkowych (elektronika użytkowa);
- Dobra znajomość pakietu MS Office (WORD, Excel, PowerPoint);
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji;
- Komunikatywność, dobra organizacja.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 16-19;
- Wynagrodzenie w wysokości 15zł brutto/h;
- Miłą atmosferę pracy oraz zgrany zespół.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".