HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-tka [1/2 etatu] – 15 zł netto/h
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
Numer referencyjny: MP/09/2016
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad prawidłową pracą recepcji oraz biura;
- Przyjmowanie gości, obsługa spotkań i zebrań;
- Odbieranie, selekcjonowanie i przełączanie telefonów;
- Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi;
- Inne drobne prace administracyjno – biurowe.
Wymagamy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1); – warunek konieczny
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomości pakietu MS Office;
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
- Sumienności i zaangażowania.
Oferujemy:
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 14– 18;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Wynagrodzenie w wysokości 15zł netto/h;
- Szansę na zdobycie doświadczenia na stanowisku administracyjnym;
- Pracę w samym centrum Warszawy w budynku obok Złotych Tarasów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".