Recepcjonista/Recepcjonistka z językiem angielskim na zlecenie
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Obsługa i prowadzenie recepcji firmowej,
- Przyjmowanie gości, rezerwacja sal konferencyjnych, organizowanie spotkań,
- Obsługa korespondencji, i dokumentacji firmowej, koordynowanie przepływu informacji służbowych, zarządzanie obiegiem dokumentów,
- Wysyłanie paczek,
- Obsługa centrali telefonicznej oraz udzielanie kompleksowych informacji,
- Dbanie o wizerunek firmy zgodnie z jej standardami,
- Dbanie o dostępność artykułów biurowych na recepcji,
- Zamawianie kurierów, przyjmowanie i rejestrowanie przesyłek,
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie.
Wymagania:
- Wykształcenie min. Średnie
- Dobra znajomość j. angielskiego (kontakt z gośćmi zagranicznymi)
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w tym Excel)
- Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do obsługi klienta
- Sprawność i szybkość w wykonywaniu zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Pracę na podstawie umowy zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17,
- Wynagrodzenie 16-17 zł brutto - do negocjacji,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracy na recepcji,
- Miłą atmosferę pracy.
Numer referencyjny: MS/29/05/2017/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.