Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Recepcjonista/ka – office manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi recepcji
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, opieka nad gośćmi biura
- Koordynowanie obiegu korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacje lotów i hoteli
- Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
- Organizacja spotkań firmowych
- Bieżąca współpraca z administratorem obiektu oraz kontrahentami firmy
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość j. hiszpańskiego na poziomie min. B2
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Dobra organizacja pracy własnej i wysoka kultura osobista
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Dokładność, sumienność, pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco Poland
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 (1 godzina przerwy na lunch)
- Stabilne zatrudnienie OD ZARAZ na stałe
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity pozapłacowe
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
- Lokalizacja: Centrum
Numer referencyjny: ROM/WA2/032018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.