Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Recepcjonista/ka na pełen etat - branża elektrotechniczna
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- obsługa recepcji i korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe,
- obsługa klientów wewnętrznych oraz gości firmy,
- kontakt z instytucjami i partnerami firmy,
- współpraca z dostawcami usług,
- wsparcie w organizacji eventów.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych,
- komunikatywność i otwartość,
- wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w młodym dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.