Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Świadczenie doradztwa prawnego w formie sporządzania opinii prawnych w sprawach dotyczących KMP we Wrocławiu i podległych komisariatów Policji oraz udzielanie policjantom i pracownikom porad prawnych
  • Udział w wydawaniu przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu aktów prawnych celem opiniowania tych dokumentów pod względem zgodności z prawem
  • Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego KMP we Wrocławiu działającego w imieniu Skarbu Państwa jako jego organ przed sądami powszechnymi wszystkich instancji w sprawach sądowych, w tym opracowywanie pism procesowych oraz udział w rozprawach. Występowanie przed organami egzekucyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi i urzędami, a także w stosunku do osób trzecich w sprawach z zakresu działania KMP oraz podległych komisariatów Policji
  • Przygotowywanie projektów nietypowych umów oraz konsultowanie i opiniowanie pod względem prawnym umów przedkładanych KMP do podpisania celem ochrony interesów Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu
  • Uczestniczenie w prowadzonych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu negocjacjach celem merytorycznego wsparcia w zakresie szczegółowych przepisów prawa
  • Informowanie policjantów i pracowników KMP we Wrocławiu o bieżących zmianach w obowiązujących przepisach prawa dotyczących Policji lub pozostających w związku z tą działalnością celem właściwego stosowania prawa w komórkach organizacyjnych KMP we wrocławiu


Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na I piętrze budynku. Wykonywane czynności mają charakter administracyjno - biurowy. Będą wykonywane przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda, natomiast nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Istnieje konieczność przemieszczania się między budynkiem urzędu, a innymi instytucjami, np. sądami, prokuraturami, urzędami administracji publicznej.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 4918,64 zł brutto miesięcznie (mnożnik 2,6249) plus dodatek za wysługę lat.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w zakresie doradztwa i praktycznego stosowania prawa na stanowisku radcy prawnego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa
  • umiejetność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • pełnomocnictwo procesowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi