Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Radca prawny

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania niezbędne:

  •  wykształcenie wyższe (prawo)
  •  posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)

Mile widziane:

  • 4 lata pracy związanej z obsługą prawną (na podstawie stosunku pracy lub na podstawie umów cywilnoprawnych)
  • doświadczenie w prowadzeniu sporów przed Krajową Izbą Odwoławczą, sądami cywilnymi, w tym z zakresu IT

Dodatkowe wymagania:

  • znajomość Prawa zamówień publicznych, w szczególności w zakresie zamówień IT
  • umiejętność sporządzania projektów umów, w tym z zakresu szeroko rozumianego IT
  • znajomość obsługi programów MS Word oraz MS Excel
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • podejmowanie decyzji
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • rozwiązywanie problemów
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój

Zakres zadań na stanowisku Radcy prawnego:

  • Bada pod względem prawnym wyjaśnienia udzielane jednostkom organizacyjnym Zakładu przez komórki organizacyjne Centrali i terenowe jednostki organizacyjne (TJO).
  • Stwierdza poprawność lub uchybienia w zakresie stosowania prawa przez komórki organizacyjne Centrali i TJO.
  • Analizuje przedstawione przez komórki organizacyjne Centrali i TJO zagadnienia w zakresie stosowania prawa.
  • Sporządza opinie prawne.
  • Reprezentuje Prezesa Zakładu i Zakład przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym, Naczelnym Sądem Administracyjnym i Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed organami administracji publicznej.
  • Interpretuje akty prawa powszechnie obowiązującego.
  • Współuczestniczy w opracowywaniu oraz opiniowaniu projektów umów cywilnoprawnych w sprawach dotyczących działalności Centrali i TJO z wykorzystaniem pełnej dokumentacji sprawy.
  • Prowadzi dokumentację związaną ze świadczeniem pomocy prawnej w Centrali i TJO.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia radcy prawnego

Termin, do którego należy składać dokumenty 22 kwietnia 2021 roku

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • system premiowy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi