Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie analiz prawnych w szczególności w sprawach należących do działu administracji rządowej – gospodarka w tym dotyczących funduszy strukturalnych na lata 2007- 2013, 2014-2020 i Funduszu Spójności
  • wykonywanie zastępstwa procesowego w sprawach należących do działu administracji rządowej- gospodarka w tym funduszy strukturalnych na lata 2007- 2013, 2014- 2020 i Funduszu Spójności
  • monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów/rekomendacji/wytycznych/opinii
  • prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w szczególności w sprawach należących do działu administracji rządowej- gospodarka, w tym funduszy strukturalnych na lata 2007 – 2013, 2014- 2020 i Funduszu Spójności
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
• praca przy komputerze i przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
• sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 75 59.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze, ukończona aplikacja radcowska i złożony egzamin radcowski

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obsłudze prawnej/w opracowywaniu aktów prawnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, przepisów prawa cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego
  • znajomość ustawy - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
  • znajomość przepisów prawa materialnego administracyjnego i gospodarczego w sprawach należących do działu administracji rządowej - gospodarka
  • wiedza z zakresu wdrażania funduszy unijnych
  • znajomość krajowego i unijnego procesu legislacyjnego, w tym Zasad techniki prawodawczej
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • myślenie analityczne
  • rzetelność
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • wystąpienia publiczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi