Opis stanowiska pracy


Izba Celna w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Izba Celna w Szczecinie
ul. Energetyków 55
71-950 Szczecin
Informacja nr 3/2016 z dnia 07 października 2016 r.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Świadczenie pomocy prawnej w obszarze Izby Celnej w Szczecinie
  • Wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania m.in. przepisów prawa administracyjnego, podatkowego, egzekucyjnego, upadłościowego, celnego, cywilnego, zamówień publicznych, itd. na potrzeby komórek organizacyjnych i kierownictwa
  • Opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilno-prawnych związanych z działalnością Izby Celnej.
  • Udzielanie porad prawnych i wyjaśnień z zakresu stosowania prawa.
  • Reprezentowanie Dyrektora Izby Celnej przed sądami powszechnymi, pracy, administracyjnymi, itp.
  • Prowadzenie postępowań w zakresie właściwości komórki , w tym sądowych, w ich ramach sporządzanie pozwów, odpowiedzi na pozwy, apelacji i in. pism procesowych.
  • Opiniowanie pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na skargi do WSA, z zastrzeżeniem, że w sprawach z zakresu podatku akcyzowego pod względem prawnym.
  • Sporządzanie skarg kasacyjnych do NSA.
  • Reprezentowanie Dyrektora Izby Celnej w postepowaniach odwoławczych i skargowych dotyczacych zamówień publicznych


Warunki pracy

warunki pracy:
-praca administracyjna, biurowa, praca na stanowisku biurowym,
-reprezentowanie dyrektora w sądzie,
-możliwe wyjazdy służbowe
bariery architektoniczne: brak wind, budynek 3 - kondygnacyjny, dostosowane toalety

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do wzięcia udziału w naborze.
Informacja dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawnych: siedziba Izby Celnej w Szczecinie jest wpisana do rejestru zabytków i spełnia częściowo wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: tzn. posiada miejsca parkingowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne przeznaczone dla osób niepełnosprawnych”.

Informacje:
Wymiar etatu: 1.0, wynagrodzenie 5179,29 zł – plus dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami (max. 20% po 20-u latach pracy).
Umowa zostanie zawarta na 12- miesięczny okres próbny z możliwością rozwiązania tej umowy z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.
Po zakończeniu okresu próbnego, po pozytywnej ocenie pracy - możliwość zawarcia kolejnej umowy.
Status zatrudnienia – członek korpusu służby cywilnej; zatrudnienie na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
Informacja o warunkach pracy – praca administracyjno-biurowa, praca na stanowisku komputerowym.

Inne informacje:
• Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
• Oferty niespełniające ww. wymogów zostaną odrzucone i komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze, posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
-na stanowisku radcy prawnego,
-w pracy w obsłudze prawnej instytucji państwowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • preferowane doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa administracyjnego, w szczególności przepisów postepowania egzekucyjnego w administracji i przepisów prawa upadłościowego oraz przepisów prawa cywilnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego wyższe wykształcenie prawnicze
  • kserokopia aktualnego wpisu na listę radców prawnych
  • kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie zawodowe lub oświadczenie w zakresie pracy na stanowisku radcy prawnego
  • kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie zawodowe lub oświadczenie w zakresie pracy w obsłudze prawnej instytucji państwowej
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kserokopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi komputera lub oświadczenie kandydata
  • preferowane kserokopie dokumentów lub oświadczenie kandydata, potwierdzające doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa administracyjnego, w szczególności przepisów postepowania egzekucyjnego w administracji i przepisów prawa upadłościowego oraz przepisów prawa cywilnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi