Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sejnach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sejnach
16-500 Sejny
ul. Zawadzkiego 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • reprezentowanie Inspektoratu w postępowaniach sądowych, komorniczych i administracyjnych
  • udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa
  • udzielanie pomocy prawnej pracownikom Inspektoratu w zakresie realizacji ich obowiązków służbowych
  • opiniowanie projektów aktów prawnych i umów
  • opiniowanie pełnomocnictw i upoważnień
  • pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych


Warunki pracy

praca biurowa, praca w zespole
narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe
budynek inspektoratu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
siedziba urzędu na piętrze, brak wind i podjazdów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe-adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Dokumenty odrzucone i dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy telefonicznie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • wpis na listę radców prawnych
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu radcy prawnego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi