Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prawny

Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - zapewnienie pomocy prawnej kierownictwu, policjantom i pracownikom Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu, wydawanie opinii prawnych, doradztwo prawne
  • - analiza orzecznictwa Sądu w sprawach związanych z zakresem działania KMP w Przemyślu, udzielanie porad prawnych, opinii prawnych, analiz i wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, stosowania prawa i orzecznictwa
  • - opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych opracowywanych przez policjantów i pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy.
  • - udzielanie informacji o aktualnym stanie i zakresie obowiązywania aktów prawa powzechnie obowiązującego, resortowego i wewnętrznego
  • - opiniowanie umów i innych aktów prawnych wiążących się z powstawaniem zobowiązań lub praw majątkowych celem zagwarantowania ich zgodności z przepisami prawnymi
  • - reprezentowanie Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu w postępowaniach sądowych i administracyjnych przed sądami powszechnymi, administracyjnymi oraz innymi organami w ramach udzielnoego pełnomocnictwa


Warunki pracy

- praca biurowa
- obsługa prawna Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu
- naturalne sztuczne oświetlenie
- praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy
- budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi 6%.
Proponowane wynagrodzenie: około 500 zł brutto
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia.
List motywacyjny, życiorys i oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego ) nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji..
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 16-677-34-84, 16-677-33-86, 16-677-34-95 lub 16-677-33-80.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w świadczeniu obsługi prawnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - aktualny wpis na listę radców prawnych
  • - umiejętność pracy pod presją czasu
  • - dyspozycyjność, rzetelność, samodzielność
  • - umiejętność interpretacji przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • - kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopIa dokumentu potwierdzającego staż pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi