Quality Manager
Okolic Gliwic Quality Manager
Okolic Gliwic
NR REF.: 1079193
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, zlokalizowanej w okolicach Gliwic, poszukujemy doświadczonych, otwartych na wyzwania oraz ambitnych Kandydatów na stanowisko Kierownika Działu Jakości.
Celem stanowiska jest zarządzanie działem jakości poprzez jego rozwój, a także wyznaczenie celów i ich realizację. Do obowiązków Managera na danym stanowisku będzie ścisła współpraca z dostawcami jak i klientami w celu rozwiazywania reklamacji, doskonalenie systemu jakości, analiza problemów, a także opracowywanie działań korygujących i zapobiegawczych po audytach systemu, procesu, produktu.
Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie techniczne (ukończenie kierunku: mechanika i budowa maszyn będzie dodatkowym atutem) oraz 5 lat adekwatnego doświadczenia zawodowego w obszarze zarzadzania jakością.
Co więcej, od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości narzędzi jakościowych, metodologii rozwiązywania problemów oraz doświadczenia w audytowaniu, zarządzaniu reklamacjami i zakładowych procesach modyfikacji i ulepszania. Kandydat powinien także posługiwać się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym ze względu na bezpośrednie kontakty z międzynarodowymi jednostkami.
Ponadto, Kandydat powinien cechować się odpowiedzialnością, komunikatywnością, umiejętnością pracy w grupie oraz bardzo dobrą umiejętnością zarządzania zespołem.
W zamian za zaangażowanie nasz klient oferuje stabilną i atrakcyjną pracę w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym, szeroki pakiet szkoleń specjalistycznych i wszystkie narzędzia do pracy.
Naszym kandydatom gwarantujemy pełną dyskrecję.
Zapewniamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami.
Okolic Gliwic
NR REF.: 1079193
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, zlokalizowanej w okolicach Gliwic, poszukujemy doświadczonych, otwartych na wyzwania oraz ambitnych Kandydatów na stanowisko Kierownika Działu Jakości.
Celem stanowiska jest zarządzanie działem jakości poprzez jego rozwój, a także wyznaczenie celów i ich realizację. Do obowiązków Managera na danym stanowisku będzie ścisła współpraca z dostawcami jak i klientami w celu rozwiazywania reklamacji, doskonalenie systemu jakości, analiza problemów, a także opracowywanie działań korygujących i zapobiegawczych po audytach systemu, procesu, produktu.
Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie techniczne (ukończenie kierunku: mechanika i budowa maszyn będzie dodatkowym atutem) oraz 5 lat adekwatnego doświadczenia zawodowego w obszarze zarzadzania jakością.
Co więcej, od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości narzędzi jakościowych, metodologii rozwiązywania problemów oraz doświadczenia w audytowaniu, zarządzaniu reklamacjami i zakładowych procesach modyfikacji i ulepszania. Kandydat powinien także posługiwać się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym ze względu na bezpośrednie kontakty z międzynarodowymi jednostkami.
Ponadto, Kandydat powinien cechować się odpowiedzialnością, komunikatywnością, umiejętnością pracy w grupie oraz bardzo dobrą umiejętnością zarządzania zespołem.
W zamian za zaangażowanie nasz klient oferuje stabilną i atrakcyjną pracę w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym, szeroki pakiet szkoleń specjalistycznych i wszystkie narzędzia do pracy.
Naszym kandydatom gwarantujemy pełną dyskrecję.
Zapewniamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.