W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Purchase Order Management Team Leader
Miejsce pracy: ŁódźFor our client – international company located in Lodz – we are currently seeking experienced candidates for the position of Purchase Order Management Team Leader.
Main responsibilities:
- manage, develop and motivate a team of Specialists responsible for purchase orders management.
- manage business relationships with internal and external stakeholders.
- ensure team compliance to internal policies.
- secure a high delivery performance on the team KPI’s.
Requirements:
- previous experience in similar role in internal customer service department in manufacturing company or in purchasing area or similar.
- previous experience in people management is a must.
- very good English skills.
- SAP and Excel skills.
- University degree.
- strong interpersonal, managerial and problem-solving skills.
Benefits:
- competitive set of social benefits.
- attractive salary.
- friendly atmosphere in the workplace.
- possibility of professional development in international environment.