Opis stanowiska pracy
Responsibilities:
Prioritize and process daily business requirements with regards to Procure-to-Pay transactions
- Prioritize daily work load to meet Department and Corporate goals
- Understand overall business goals and how Purchase-to-Pay processes support these goals
- Maintenance of vendor master data, including payment terms
- Process Procure-to-Pay documents based on OCR technology
- Match goods received through PO system with receiving documents and invoice totals; perform the matching process through invoice verification module in SAP
- Investigate and resolve price or quantity differences between purchase orders and related invoices
- Review and assign general ledger and cost center accounts to FI invoices
- Process recurring documents
- Prepare payment proposals
- Clear payable clearing accounts
- Queries management
Requirements:
- Very good knowledge of French (speaking and writing)
- Good Knowledge of English
- Microsoft Office knowledge (esp. Word, Excel, PowerPoint)
- SAP or similar ERP or accounting software are beneficial
- Excellent organization, problem solving & attention to details skills
- Ability to work with other cultures
- Team player, highly motivated, flexible
- University degree in economics / finance with major in Accounting or equivalent qualification
- 1+year of experience in a similar function, preferably in SSC environment.
We offer:
- Private medical coverage
- Attractive benefits (MultiKafeteria programme that gives you a wide range of benefits such as MultiSport card, cinema tickets, BenefitLunch vouchers, ets.)
- Language courses subsidizing
- Participation in trainings
- Opportunity to work in an international environment and to use foreign languages in your daily work.
- Participation in transition to France for about two months’ time.
Prezentacja firmy
<br/>Fresenius Kabi jest częścią międzynarodowego koncernu medycznego,...
Fresenius Kabi jest częścią międzynarodowego koncernu medycznego, dostarczającego produkty i usługi w obszarze ochrony zdrowia. Fresenius Kabi działa na całym świecie i oferuje niezbędne dla ratowania życia leki oraz urządzenia medyczne przeznaczone do infuzji, transfuzji i żywienia klinicznego. Obszerny asortyment produktów obejmuje dożylnie podawane leki generyczne, terapie infuzyjne oraz niezbędny do ich aplikowania sprzęt medyczny.
FRESENIUS KABI BUSINESS SERVICES SP.Z.O.O.
W 2014 roku we Wrocławiu powstało Centrum Usług Wspólnych, którego zadaniem jest zapewnienie najlepszej jakości obsługi w obszarze procesów finansowo- księgowych dla jednostek Fresenius Kabi w całej Europie i w Afryce Środkowej.
W przeciągu nieco ponad dwóch lat działalności, SSC zatrudniło ponad 100 osób. Dalsze plany rozwojowe dotyczyć będą zatrudnienia dodatkowych osób, pod kątem obsługi nowych rynków.
DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
-Ważne dla nas jest to, iż działamy dla branży medycznej, której produkty ratują życie ludzkie!
-Nasze SSC jest kameralnym i przyjaznym miejscem pracy – wszyscy dobrze się tu znamy, chętnie współpracujemy ze sobą, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.
-Zatrudniamy kreatywnych i ciekawych ludzi, otwartych na budowanie relacji z klientami.
-Niepowtarzalna atmosfera pracy sprzyja naszemu rozwojowi – pracuje się tutaj po prostu dobrze i chętnie rano wstaje do pracy!
-Wspólnie tworzymy nasze SSC – poprzez proponowanie nowych rozwiązań, wpływanie na kształt naszego środowiska pracy oraz ciągłe udoskonalanie modelu współpracy.
-Każdy pracownik ma doskonałe warunki do rozwijania swoich umiejętności – możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także możliwości pozyskiwania wiedzy z różnych procesów księgowych, idą w parze z codziennymi wyzwaniami, które pozwalają na aktywne i kreatywne proponowanie nowych rozwiązań przez naszych pracowników.
-Uczestnictwo w tranzycjach umożliwia zdobywanie nowej wiedzy oraz stwarza możliwości poznania klienta na samym początku współpracy z nim.
-Jesteśmy zlokalizowani w samym centrum miasta
-Dajemy niepowtarzalną szansę naszym pracownikom na uczestnictwo w ciągle tworzącym się środowisku pracy, które powstaje na naszych oczach, jak również z naszym aktywnym udziałem!
-Nasi pracownicy lubią naszą firmę, cenią to, że mogą wpływać na nasze środowisko. Często polecają nas innym jako dobre miejsce pracy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Analityka, Praca BPO / outsourcing, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja