Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia, czemu przyświeca idea że miasta tworzą część lepszej przyszłości. Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W wielokulturowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy
Miejsce pracy: GdańskKONE jest światowym liderem w branży urządzeń dźwigowych – dostarcza, montuje, konserwuje i modernizuje windy oraz schody i chodniki ruchome, zapewnia ponadto serwis drzwi automatycznych w budynkach. Prawie 50 000 pracowników KONE obsługuje Klientów w 50 krajach.
W związku z rozwojem firmy KONE w Polsce aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację wyznaczonych celów sprzedażowych (sprzedaż nowych urządzeń dźwigowych i modernizacji)
- prowadzenie proaktywnych akcji sprzedażowych,
- budowanie długoterminowych relacji z Klientami,
- rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów,
- współpracę z innymi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum 2 – letniego doświadczenia w kontaktach z Klientami (preferowane doświadczenie w branży
- techniczno-inwestycyjnej)
- doświadczenia w prowadzeniu prezentacji i negocjacji kontraktów,
- doświadczenia i umiejętności finalizowania transakcji sprzedażowych,
- podstawowej wiedzy na temat warunków kontraktów handlowych,
- wyższego wykształcenia (preferowane techniczne),
- umiejętności czytania rysunku technicznego
- znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację,
- znajomości MS Office,
- nastawienia na Klienta,
- umiejętności efektywnego organizowania czasu oraz współpracy z innymi działami firmy,
- znajomość narzędzi SAP oraz CRM będzie atutem.
W zamian oferujemy:
- pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego,
- wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop),
- benefity dla Pracowników: pakiet medyczny (w tym dla członków rodziny), pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.