Główne zadania na stanowisku:
• Odpowiedzialność za rozwój własnej regionalnej sieci Partnerów Biznesowych z branży artykułów
dziecięcych (zabawki) w regionie Polski Centralnej,
• Realizowanie ustalonych planów sprzedażowych dotyczących ilości, wartości, marży sprzedawanych
towarów oraz ilości kontaktów handlowych,
• Pozyskiwanie nowych Klientów,
• Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami,
• Realizowanie kontaktów handlowych u Klientów z regionu Centralnej Polski zgodnie z ustalonym
harmonogramem wizyt,
• Przygotowywanie i przesyłanie ofert handlowych, obsługa zapytań telefonicznych, tworzenie bazy
danych potencjalnych Klientów,
• Uczestnictwo w Targach i innych promocjach realizowanych przez Spółkę,
• Analiza potrzeb i wymagań Klienta.
Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w relacjach B2B w branży dziecięcej (najlepiej w dziale
zabawek),
• Umiejętność pozyskiwania nowych Partnerów Biznesowych i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem,
• Nastawienie na realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,
• Kreatywność i innowacyjność w poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych,
• Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
• Zaangażowanie i samodzielność działania,
• Umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
• możliwość pracy w prężnie rozwijającej się firmie z branży dziecięcej o stabilnej pozycji,
• narzędzia pracy,
• atrakcyjny system wynagradzania, uzależniony od wyników sprzedażowych,
Sprzedaż towarów dla dzieci
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.