Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/09/2016.

Przedstawiciel handlowy ds. małych sieci (m/k)

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • realizacja celów sprzedażowych na podległym terytorium,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych klientów: sklepy, podhurtownie, hurtownie, firmy budowlane, zakłady produkcyjne,
  • śledzenie tendencji w budownictwie oraz na rynku farb i lakierów w swoim regionie,
  • informowanie klientów o produktach i nowościach w ofercie, zbieranie opinii i uwag na temat wyrobów,
  • udział w branżowych imprezach targowych, wystawienniczych, a także uczestnictwo w krajowych i zagranicznych sesjach szkoleniowych,
  • przygotowywanie raportów i analiz.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • minimum dwuletnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych,
  • umiejętność stosowania technik sprzedaży, negocjacji oraz zasad obsługi klienta,
  • mile widziane doświadczenie w branży technicznej,
  • wysoka komunikatywność i zaangażowanie się w pełnione obowiązki,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach jednego z czołowych producentów chemii budowlanej,
  • możliwość szkoleń,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • służbowy samochód, laptop i telefon komórkowy.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą formularza rekrutacyjnego. Prosimy o przesyłanie CV (w wersji edytowalnej) w języku polskim. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami
Agencja Zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry