Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Przedstawiciel Handlowy - branża FMCG
Miejsce pracy: Wrocław
CO MOŻESZ Z NAMI ZYSKAĆ?
- Pracę pełną pasji i możliwości, z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy, rozpoznawalnymi na całym świecie,
- Stabilne zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową na zastępstwo (okres ok. 1,5 roku) na pełen etat, od poniedziałku do piątku lub umowa B2B,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania, laptop oraz samochód służbowy,
- Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
- Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów,
- System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
- Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland.
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i utrzymywanie standardów ekspozycyjnych produktów Klienta w sklepach na podległym terenie,
- Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
- Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
- Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym,
- Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco, - Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
- Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników przy zachowaniu polityki firmy.
NASZE WYMAGANIA:
- Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative (kanał nowoczesny),
- Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe,
- Umiejętność budowania relacji z Klientami,
- Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferta dotyczy pracy na zastępstwo.
Numer referencyjny: RM/24/04/18/MZ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.