Opis stanowiska pracy

ROLIMPEX S.A.

składa zapotrzebowanie na pracownika:

Przedstawiciel ds. kontraktacji

Praca na terenie:

  • preferowany obszar Polski – powiat Lębork, Słupsk, Sławno, Koszalin, Kołobrzeg, Gryfice, Kamień Pom., Goleniów, Łobez, Stargard Szcz., Białogard, Świdwin, Drawsko Pom., Szczecinek, Bytów, Człuchów, Złotów, Wałcz, Choszczno, Pyrzyce

 

Opis stanowiska:

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz szczegółowa analiza konkurencji na swoim terenie działania
  • budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • koordynowanie procesu sprzedaży i kontraktacji oraz analiza aktualnej sytuacji na rynku
  • realizacja założonych planów kontraktacyjnych

 

Wymagania:

  • wykształcenie rolnicze
  • minimum 2 letnie doświadczenie w branży rolniczej
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji handlowych
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana obsługa komputera

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, z przyjazną kulturą organizacyjną
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • odpowiednie narzędzia pracy: samochód, telefon komórkowy
  • motywujące wynagrodzenie, uzależnione od osiągniętych efektów sprzedaży

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.

Termin składania ofert – 21.04.2017r.

Prezentacja firmy

ROLIMPEX S.A. jest krajowym liderem rynku traw i jedną z największych i ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Logistyka, Praca Analityka, Praca Rolnictwo

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi