Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
min. roczne doświadczenie w pracy w charakterze koordynatora projektu/projektanta/asystenta projektanta,
znajomość przepisów prawa budowlanego oraz praktyczna znajomość procesu budowlanego i postępowania administracyjnego w tym zakresie,
dobra znajomość oprogramowania MS Office, AutoCAD,
prawo jazdy kat. B,
umiejętność planowania i harmonogramowania, samodzielność, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Z kolei dużym Twoim atutem będzie, jeśli:
posiadasz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (dostęp do informacji niejawnej),
posiadasz uprawnienia budowlane do projektowania w branży architektonicznej / konstrukcyjnej / sanitarnej / elektrycznej / telekomunikacyjnej bez ograniczeń,
potrafisz kosztorysować w programie NORMA,
komunikujesz się w języku angielskim.
Obowiązki:
organizacja, zarządzanie i koordynowanie prac nad opracowaniem przydzielonej wielobranżowej dokumentacji projektowej w porozumieniu z kierownikiem pracowni projektowej,
rozpoznanie wymagań zgodnie ze specyfikacją zamówienia, planowanie i harmonogramowanie prac projektowych,
czynny udział w pracach projektowych wraz z asystentami oraz z podwykonawcami poszczególnych branż,
uzgadnianie stosowanych rozwiązań projektowych z działem wykonawstwa.
pozyskiwanie wymaganych w prawie i umowie z Klientem uzgodnień i decyzji administracyjnych.
sporadyczne delegacje na terenie kraju związane z wykonywaniem wizji lokalnych i udziałem w naradach koordynacyjnych z Klientem.
Wymagania
Oferujemy:
pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
bezpieczne warunki pracy,
możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy językowe, techniczne i szkolenia,
pakiet socjalny uwzględniający m.in. kartę Multisport, opiekę medyczną,
pracę w młodym i przyjaznym zespole,
bardzo dobrą atmosferę w pracy.
Prezentacja firmy
ZEUS S.A. działa na rynku energetyki, automatyki i zabezpieczeń t...
ZEUS S.A. działa na rynku energetyki, automatyki i zabezpieczeń teletechnicznych od 1991 r. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu projektowania, kompleksowego wykonawstwa instalacji specjalistycznych obiektów budowlanych, a także serwisujemy instalacje oraz systemy elektryczne i teleinformatyczne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
31/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Energetyka, Praca Architektura
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?