Power Media

Project Manager

Od: Power Media
Miejsce pracy: Wrocław

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie planowanie i nadzorowanie prac programistycznych wykonywanych dla jednej z największych telewizji w Polsce. Osoba zatrudniona będzie zaangażowana w pełen proces wytwarzania oprogramowania, od zbierania wymagań, planowanie harmonogramu zmiany, poprzez kontrolę realizacji planu wykonania i odbiór zamówionych prac.

 

Obowiązki:

  • Koordynowanie i nadzorowanie procesu przygotowywania i wytwarzania oprogramowania
  • Tworzenie planów i harmonogramów projektu
  • Tworzenie raportów dotyczących stanu projektu
  • Organizowanie spotkań projektowych
  • Zarządzanie zmianą w projekcie

Wymagania:

 

  • Doświadczenie w realizacji projektów na stanowisku PM
  • Doświadczenie w przedsprzedazy produktów/usług
  • Udokumentowana znajomość minimum jednej z metodologii prowadzenia projektów - PMP/PMI, Prince2
  • Doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym zespołem
  • Umiejętność planowania prac zespołu, tworzenia harmonogramów i monitorowania postępów
  • Orientacja na realizację celów
  • Skrupulatność i dokładność
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do komunikacji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Power Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi