Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Bankowość, Praca Finanse, Praca IT - Project Management
Do podstawowych obowiązków osoby na stanowisku Project Manager należy:
- Zarządzanie średnimi i dużymi projektami
- Przygotowywanie i utrzymywanie realistycznych planów projektów
- Zapewnienie dostarczania i odbioru produktów projektu z zachowaniem planowanych kosztów i terminów
- Raportowanie i prezentacja postępów w projekcie oraz przygotowanie i dostarczanie sprawozdania do interesariuszy projektu
- Zarządzanie ryzykami oraz informowanie wyższego kierownictwa o zagrożeniu dla portfela i konieczności podjęcia działań naprawczych
- Określanie zależności między programami/ projektami, którego celem jest zapewnienia efektywnej implementacji współzależnych przedsięwzięć
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3-letniego doświadczenia w roli Project Managera w obszarze bankowości lub IT
- Umiejętności w zakresie zarządzania projektami informatycznymi
- Znajomości procesów i produktów bankowych w stopniu pozwalającym na weryfikację biznesowej dokumentacji projektowej
- Znajomości jednego ze standardów zarządzania projektami: PMBOK lub PRINCE2 (posiadanie certyfikatów jest plusem)
- Komunikatywnego języka angielskiego
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Zdolności analitycznych
Oferujemy:
- Długoterminową współpracę
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji
- Elastyczność w formie zatrudnienia
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość certyfikacji i szkoleń
- Pakiety benefitów (Multisport, MyBenefit, Medicover)
- Pakiet relokacyjny