ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

Project Manager

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Wrocław, 50-049

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca Bankowość, Praca Finanse, Praca IT - Project Management

ALTEN Polska

Do podstawowych obowiązków osoby na stanowisku Project Manager należy:

  • Zarządzanie średnimi i dużymi projektami
  • Przygotowywanie i utrzymywanie realistycznych planów projektów
  • Zapewnienie dostarczania i odbioru produktów projektu z zachowaniem planowanych kosztów i terminów
  • Raportowanie i prezentacja postępów w projekcie oraz przygotowanie i dostarczanie sprawozdania do interesariuszy projektu
  • Zarządzanie ryzykami oraz informowanie wyższego kierownictwa o zagrożeniu dla portfela i konieczności podjęcia działań naprawczych
  • Określanie zależności między programami/ projektami, którego celem jest zapewnienia efektywnej implementacji współzależnych przedsięwzięć

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w roli Project Managera w obszarze bankowości lub IT
  • Umiejętności w zakresie zarządzania projektami informatycznymi
  • Znajomości procesów i produktów bankowych w stopniu pozwalającym na weryfikację biznesowej dokumentacji projektowej
  • Znajomości jednego ze standardów zarządzania projektami: PMBOK lub PRINCE2 (posiadanie certyfikatów jest plusem)
  • Komunikatywnego języka angielskiego
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Zdolności analitycznych

Oferujemy:

  • Długoterminową współpracę 
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji 
  • Elastyczność w formie zatrudnienia 
  • Elastyczne godziny pracy 
  • Możliwość certyfikacji i szkoleń 
  • Pakiety benefitów (Multisport, MyBenefit, Medicover)
  • Pakiet relokacyjny
ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi