Opis stanowiska
- Nadzór nad wszystkimi fazami realizacji projektu (projektowanie, programowanie, testowanie, wdrożenie i wsparcie) – zapewnienie prawidłowego przebiegu w wyznaczonych terminach.
- Samodzielne prowadzenie projektów z zakresu eCommerce
- Współpraca z działami strategii, kreacji, obsługi klienta oraz technologii w celu realizacji powierzonych projektów
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej (kosztorys, harmonogram, raporty itp.)
- Delegowanie zadań, briefowanie odpowiednich zespołów oraz weryfikacja poprawności wykonania zadań
- Bieżąca komunikacja z zespołami zaangażowanymi w realizowane projekty.
Kwalifikacje
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość metodologii prowadzenia projektów, harmonogramowania i wyceny
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów eCommerce lub digitalowych (strony internetowe, landing page, newslettery, iMedia)
- Mile widziane doświadczenie w branży reklamowej lub produkcji contentu
- Umiejętność organizacji pracy oraz budowania dobrych relacji i sprawnej komunikacji z biznesowymi właścicielami projektu (obsługa klienta)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do prowadzenia projektów, takich jak JIRA
- Zainteresowanie trendami w świecie eCommerce, digital marketingu i nowych technologii.
- Znajomość narzędzi usprawniających współpracę pomiędzy zespołami, takich jak Confluence, Teams.
Dodatkowe informacje
- Wiele ciekawych wyzwań i realny wpływ na finalny efekt zrealizowanych projektów
- Dużą samodzielność w prowadzeniu projektów związanych z eCommerce
- Atrakcyjne zarobki
- Możliwość realizowania projektów dla klienta o zasięgu globalnym, współpraca o charakterze międzynarodowym
- Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Pracę w niepowtarzalnym i dynamicznym zespole
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Atmosferę, w której możesz pozostać sobą i rozwinąć skrzydła
- Swobodną wymianę myśli i całkowity brak dresscode‘u