Zakres obowiązków:
- obsługa bieżących projektów marketingowych (programy lojalnościowe, loterie i konkursy) dla znanych polskich i międzynarodowych marek
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w agencji promocyjnej przy prowadzeniu projektów dla klientów biznesowych
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność
- duże zaangażowanie w realizowane zadania
- doskonała organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia
- zapał w dążeniu do osiągania celu
- dyspozycyjność
- czynne prawo jazdy
- ukończone studia wyższe
- znajomość j. angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia bardzo dużego doświadczenia w obszarze loterii, konkursów, programów lojalnościowych
- przyjazna atmosfera pracy w zespole nastawionym na współpracę
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet medyczny
G3 to firma marketingowa specjalizująca się w kompleksowej obsłudze prog... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.