Opis stanowiska pracy

Project Manager

Naszym Klientem jest rozwijająca się firma w branży inżynierii lądowej z ponad 70cio letnim doświadczeniem na rynku w Polsce. Obecnie, w związku z rozwojem struktur poszukujemy kandydata na nowo utworzone stanowisko Project Managera, który będzie raportował bezpośrednio do Zarządu. Idealny kandydat to osoba otwarta i komunikatywna oraz posiadająca doświadczenie w realizacji projektów.

Opis stanowiska:

- Organizacja procesów realizacji planów rozwojowych firmy;
- Skuteczne zarządzanie zespołem projektowym;
- Planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w ramach polityki Firmy;
- Organizacja i zarządzanie procesami inwestycyjnymi;
- Zarządzanie harmonogramem, zakresem oraz budżetem projektu;
- Zarządzanie i identyfikacja ryzyk projektowych;
- Współpraca z biurami projektowymi i wykonawcami;
- Wsparcie w zakresie prowadzenia spraw formalnych dot. realizowanych projektów.

Kogo szukamy:

- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne lub ekonomiczne;
- Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- Znajomość metodologii zarządzania projektami (PRINCE2/PMP);
- Doświadczenie we współpracy z firmami projektowymi i/lub wykonawczymi;
- Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków biznesowych oraz proponowania rozwiązań biznesowych;
- Przedsębiorczość i bardzo dobra organizacja pracy;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Office, MS Project i AutoCAD.


Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/08/2014
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi