Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna dostarczająca swoje produkty do branży Automotive oraz AGD, obecnie z uwagi na nowe projekty poszukujemy osób na stanowisko:
koordynacja działań firmy w zakresie przygotowania poszczególnych etapów uruchomienia projektu
kierowanie pracami zespołu pracującego nad wdrożeniem produktu od fazy projektowej do produkcji seryjnej
kontakty z klientem pod kątem analizy dokumentacji technicznej, specyfikacji, norm, rysunków, szczegółowych wymagań klienta związanych z wdrożeniem produktu
koordynowanie budżetu
prowadzenie lub koordynacja prób, testów, walidacji
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
zdolności przywódcze, umiejętność budowania relacji oraz motywowania zespołu
umiejętność adaptacji, swoboda w nawiązywaniu bezpośrednich kontaktów
doskonałe zdolności organizacyjne, umiejętność analitycznego myślenia
mile widziane doświadczenie w branży elektronicznej i/lub motoryzacyjnej
Nasz Klient oferuje:
ciekawą praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku
samodzielne stanowisko w międzynarodowej organizacji
atrakcyjne wynagrodzenie
bogaty pakiet szkoleń i benefitów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?