1.Zarządzanie controllingiem przyporządkowanych projektów zgodnie z procedurami Norma Group
2.Definiowanie etapów finansowych projektu zgodnie z wymogami IFRS
3.Zapewnienie poprawności finansowych aspektów projektów (planowane przychody, poniesione koszty) zarówno dla projektu jako całości jak i poszczególnych jego etapów
4.Przygotowywanie okresowych raportów i analiz projektów w ich obszarze finansowym
5.Wykonywanie bieżących analiz finansowych prowadzonych projektów (cash flow , zyskowność na poziomie EBITA, nakłady inwestycyjne) na każdym etapie projektu
6.Zapewnienie poprzez ścisłą współpracę z Project Managerem właściwego rozpoznania poniesionych kosztów w okresie (poprawne księgowanie) oraz kosztów planowanych do poniesienia
7.Komunikowanie wykazywanych odchyleń planowanych nakładów do poniesienia w stosunku do budżetu
1.Wykształcenie wyższe
2.Dobra znajomość j.angielskiego w zakresie słownictwa z obszaru finansów i księgowości
3.Bardzo dobra znajomość programów zarządzania projektem (Project Management Software)
4.Bardzo dobra znajomość programu excel
5.Znajomość programów klasy ERP
6.Skrupulatność i wnikliwość
7.Wysokie zdolności analityczne
8.Doświadczenie w controllingu projektów – min 1 rok. Preferowane doświadczenie zdobyte w działalności przemysłowej
NORMA POLSKA jest częścią Norma Group – wiodącego producenta plastikowy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.