Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Project Consultant for PMO Back Office
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Project Consultant for PMO Back Office Dla naszego klienta, skandynawskiej firmy z sektora energetycznego szukamy osoby na stanowisko back Office managera, do warszawskiego biura projektów. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - zarządzanie stroną administracyjną projektów wewnętrznych, - doradzanie w zakresie zarządzania projektami IT, - prowadzenie dokumentacji projektowej, - raportowanie postępów prac do zarządu, - nadzór nad harmonogramem prac, - identyfikację ryzyk i zapobieganie im, - zarządzanie komunikacją w zespole projektowym, - koordynację współpracy pomiędzy członkami zespołu projektowego, - organizację spotkań. Nasz Klient zapewnia: - pracę na stanowisku samodzielnym i odpowiedzialnym, - możliwość wglądu we wszystkie najważniejsze procesy w organizacji, - szansę na nadzorowanie strategicznych inicjatyw rozwojowych, - bliską współpracę z Zarządem firmy, - pracę w środowisku anglojęzycznym, - regularne (2-5 dni/msc) wyjazdy do Kopenhagi U Kandydatów zwracamy uwagę na: - wykształcenie wyższe (mile widziane Informatyka lub ekonomia) - Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, - bardzo dobre zdolności interpersonalne, - umiejętność sprawnej komunikacji, asertywność, - bardzo dobra organizacja pracy i nastawienie na rezultat, - zdolności analityczne, - biegła znajomość języka angielskiego.