Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Junior Programmatic Trader
Lokalizacja: WarsawNasz Klient to międzynarodowy dom mediowy, jedna z najbardziej renomowanych i utytułowanych organizacji z branży, zarówno na rynku polskim, jak i globalnie, a dodatkowo świetny pracodawca. W związku z poszerzającym się portfolio Klientów oraz rosnącymi wydatkami na programmatic, poszukujemy obecnie doświadczonej osoby na stanowisko Programmatic Media Plannera.
Zakres obowiązków:
- konfiguracja i optymalizacja kampanii programmatic
- spotkania z klientami i przygotowywanie rekomendacji i strategii w obszarze programmatic
- współpraca z wydawcami i realizacja polityki zakupowej
- współpraca z zespołami klienckimi
- wdrażanie nowatorskich rozwiązań
- prowadzenie szkoleń dla pracowników agencji i klientów
Oczekiwania:
- około 2 lata doświadczenia w obszarze programmatic, w tym w samodzielnej realizacji kampanii
- bardzo dobra znajomość platform Google Display & Video 360 i Adform
- mile widziane doświadczenie w planowaniu innych kanałów digital
- umiejętność prowadzenia prezentacji i skutecznego argumentowania swoich rekomendacji przed klientem
- wiedza marketingowa i mediowa, znajomość trendów ad-tech i programmatic
- mile widziane doświadczenie w pracy z DMP lub adserwerami
- znajomość języka angielskeigo na poziomie umożliwiającym prowadzenie korespondencji i prezentacji ustnych
Oferujemy:
- pracę w wielokrotnie nagradzanej dynamicznie rozwijającej się firmie (m.in. Złoty Lew z Cannes, tytuł Najlepszego pracodawcy roku 2013, 2016 i 2017)
- świetną, rodzinną atmosferę
- możliwość pracy dla dużych, prestiżowych Klientów
- realne możliwości rozwoju i inspirujące środowisko pracy, które pozwoli Ci na realizację własnych pomysłów i wychodzenie z inicjatywami
- dostęp do najnowszych narzędzi na rynku reklamy online
- liczne benefity - pakiet Multisport, ubezpieczenie medyczne, masaże na zmęczone mięśnie, pyszną kawę, itd.