#

PRACOWNIK W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER

PKO Bank Polski

Rzeszów, podkarpackie

PKO Bank Polski

PRACOWNIK W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER


Centrum Obsługi i Operacji/ Zespół Sprzedaży i Obsługi Contact Center

 


Nr ref.: CEN/AK/01/2019

Jako Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center będziesz odpowiedzialny za:

-udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym

-nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa

-przeprowadzanie badań ankietowych

-budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami

 

Jeśli:

-lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać

-jesteś komunikatywny, masz dobrą dykcję i poprawnie się wysławiasz

-myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną

-jesteś odporny na stres i nie boisz się pracy pod presją czasu

-lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów

-masz pozytywne nastawienie i motywację do działania

-odpowiada Ci praca zmianowa i jesteś dyspozycyjny

-posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój

-posiadasz doświadczenie w pracy w call center (będzie dużym atutem)

Czekamy właśnie na Ciebie!

 

Dołączając do nas zyskujesz!

-umowę zlecenia, gwarantującą elastyczny czas pracy

-wpływ na swoje wynagrodzenie, uzależnione od wyników i zaangażowania

-profesjonalny system szkoleń, dający możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w bankowości

-pracę w młodym zespole

 


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi