#

Pracownik telefonicznej obsługi klienta -wydawnictwo branżowe

Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

  • telefoniczna sprzedaż produktów Wydawnictwa,
  • realizacja postawionych zadań i planów sprzedażowych.
  • budowanie długotrwałej relacji klienta z Wydawnictwem,
  • opieka nad stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.

 

Wymagania :

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra obsługa komputera,
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji przez telefon,
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej.

 

Oferujemy:

  • możliwość obcowania z tematyką ( produktami Wydawnictwa ) związaną z wykształceniem z dziedziny min. : edukacji, służby zdrowia, prawa, zarządzania, budownictwa, ochrony środowiska, techniki,
  • możliwość wymiany doświadczeń,
  • umowa zlecenia i elastyczne godziny wykonywania zadań.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji ( życiorysu i listu motywacyjnego ).

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Jesteśmy międzynarodowym Wydawnictwem specjalizującym się w publi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Praca dla studenta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi