Przygotowanie ofert dotyczących usług audytorskich, księgowych, kadrowo-płacowych, przygotowanie spotkań z klientami, przygotowanie umów dotyczących usług, wystawianie faktur za wykonane usługi, analiza rozrachunków, prowadzenie biura (zamawianie materiałów, obsługa poczty e-mailowej, wysyłki dokumentacji - poczta kurierska), tłumaczenie (z języka angielskiego) maili i wysyłanej dokumentacji, telefoniczne rozmowy z angielsko-języcznymi kontrahentami.
dobra znajomość komputera, OFFICE (edytor, arkusz kalkulacyjny), poczty mailowej, obsługa urządzeń biurowych (fax, xero, skaner) znajomość angielskiego w piśmie i w mowie, - minimum Intermediate.
Dobrze widziana wiedza ekonomiczna dotycząca podstawowych zagadnień księgowych.
Usługi audytorskie, księgowe, kadrowo-płacowe, prawnicze, doradztwo ekon... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.