#

Pracownik Sekretariatu Biura Audytorskiego

Perfecta Audit Services

WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Przygotowanie ofert dotyczących usług audytorskich, księgowych, kadrowo-płacowych, przygotowanie spotkań z klientami, przygotowanie umów dotyczących usług, wystawianie faktur za wykonane usługi, analiza rozrachunków, prowadzenie biura (zamawianie materiałów, obsługa poczty e-mailowej, wysyłki dokumentacji - poczta kurierska), tłumaczenie (z języka angielskiego) maili i wysyłanej dokumentacji, telefoniczne rozmowy z angielsko-języcznymi kontrahentami.

Wymagania

dobra znajomość komputera, OFFICE (edytor, arkusz kalkulacyjny), poczty mailowej, obsługa urządzeń biurowych (fax, xero, skaner) znajomość angielskiego w piśmie i w mowie, - minimum Intermediate.
Dobrze widziana wiedza ekonomiczna dotycząca podstawowych zagadnień księgowych.

Prezentacja firmy

Usługi audytorskie, księgowe, kadrowo-płacowe, prawnicze, doradztwo ekon... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
12-18 miesięcy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
2 500PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi