#

Pracownik polskiego zespołu handlowego

NAR marketing s.r.o.

woj. śląskie, śląskie

Opis stanowiska pracy

Szukamy komunikatywnego, rzetelnego i samodzielnego pracownika z duchem handlowym oraz umiejętnościami handlowymi.
Uczymy firmy i instytucje kupować wykorzystujący portal eAukcyjny oraz orientować się w marketingu zakupów.

Główne obowiązki to: komunikacja z potencjalnymi i aktualnymi polskimi klientami, organizacja spotkań, przygotowanie i ewidencjonowanie dokumentów oraz praca o charakterze handlowym.

Oferujemy
• zaplecze dynamicznej międzynarodowej firmy
• wynagrodzenie podstawowe + premie zależne od wyników pracy
• możliwość rozwoju własnej kariery
• możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
(nauka języka angielskiego, szkolenia edukacyjne pogłębiające specjalistyczne umiejętności)

Wymagania

• znajomość języka polskiego (w słowie i piśmie)
• znajomość języka czeskiego lub słowackiego (w słowie)
• umiejętność obsługi komputera (MS Office, internet)
• mile widziana znajomość języka angielskiego, ew. niemieckiego
• prawo jazdy kat. B (aktywny kierowca)
• bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne
• umiejętność pracy w zespole

Rozpoczęcie pracy
• do uzgodnienia/ od zaraz
• miejsce pracy: woj. śląskie + Ostrava (Czechy)

CV w języku polskim i czeskim należy wysłać e-mailem
W temacie proszę wpisać „PLtym“

Prezentacja firmy

Inicjatorem wszelkiej działalności PROebiz, właścicielem znaku to... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi