Szukamy komunikatywnego, rzetelnego i samodzielnego pracownika z duchem handlowym oraz umiejętnościami handlowymi.
Uczymy firmy i instytucje kupować wykorzystujący portal eAukcyjny oraz orientować się w marketingu zakupów.
Główne obowiązki to: komunikacja z potencjalnymi i aktualnymi polskimi klientami, organizacja spotkań, przygotowanie i ewidencjonowanie dokumentów oraz praca o charakterze handlowym.
Oferujemy
• zaplecze dynamicznej międzynarodowej firmy
• wynagrodzenie podstawowe + premie zależne od wyników pracy
• możliwość rozwoju własnej kariery
• możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
(nauka języka angielskiego, szkolenia edukacyjne pogłębiające specjalistyczne umiejętności)
• znajomość języka polskiego (w słowie i piśmie)
• znajomość języka czeskiego lub słowackiego (w słowie)
• umiejętność obsługi komputera (MS Office, internet)
• mile widziana znajomość języka angielskiego, ew. niemieckiego
• prawo jazdy kat. B (aktywny kierowca)
• bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne
• umiejętność pracy w zespole
Rozpoczęcie pracy
• do uzgodnienia/ od zaraz
• miejsce pracy: woj. śląskie + Ostrava (Czechy)
CV w języku polskim i czeskim należy wysłać e-mailem
W temacie proszę wpisać „PLtym“
Inicjatorem wszelkiej działalności PROebiz, właścicielem znaku to... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.