#

Pracownik Obsługi Klienta

Impart Sp. z o.o.

31-500 Biała Podlaska, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, Centrum Motoryzacyjnego Mirex, dynamicznie rozwijającej się firmy usługowej, zajmującej się m.in. kompleksowymi usługami motoryzacyjnymi, istniejącej na rynku od 1997 roku, autoryzowanego przedstawiciela BOSCH; w związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Woj. lubelskie


Zakres obowiązków:

Bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
Wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług,
Rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego,
Kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,
Nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw,
Rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg,
Efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu,
Aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i części zamiennych.

Oferujemy:

Rozwojową pracę w dynamicznej i postępowej firmie,
Stabilne i atrakcyjne warunki oraz niezbędne narzędzia pracy,
Szanse doskonalenia zawodowego i pogłębiania kwalifikacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )

Wymagania

Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne;
Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej;
Znajomość branży motoryzacyjnej, mechaniki i budowy samochodów;
Dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność wystawiania dokumentów sprzedażowych;
Zdolności kierowania pracownikami, umiejętność organizacji pracy;
Prawo jazdy minimum kat. B;
Mile widziany komunikatywny jęz. rosyjski;
Wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu, radzenia sobie z klientami, w tym także z tzw. trudnym klientem;
Zaangażowanie w pracę, samodzielność, odpowiedzialność oraz samodyscyplina;
Uczciwość, bezkonfliktowość, dyspozycyjność.

Prezentacja firmy

Obszary działania firmy to: <br/>- pośrednictwo w zatrudnieniu, rekrutac... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi