#

Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Wsparcia Sprzedaży

Biuro Nieruchomości Podgórze

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Nasza firma działa na rynku krakowskim od kilku lat. Z roku na rok nabywamy doświadczenia oraz rozwijamy nasz Dział Wsparcia Sprzedaży. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko związane z obsługą klienta oraz pracą stacjonarną w biurze.

Do codziennych obowiązków na tym stanowisku należą:

- regularny kontakt z klientami biura;
- negocjacje cen nieruchomości;
- dopasowywanie ofert do oczekiwań klienta;
- umawianie spotkań z obecnymi oraz potencjalnymi klientami biura;
- wprowadzanie ofert do bazy;
- nadzór nad harmonogramem pracy doradców;
- raportowanie wyników pracy do przełożonego;
- drobne prace biurowe.

Wymagania

Idealny kandydat powinien mieć minimum średnie wykształcenie oraz chęć do związania się z pracodawcą na dłużej. W pracy na podanym stanowisku niezbędna jest wytrwałość, dokładność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dynamiczny i zgrany zespół nigdy nie pozwala się nudzić a każdy nowy klient to wyzwanie. Stawiamy na ludzi kreatywnych, widzących rozwiązania a nie problemy. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w sprzedaży oraz swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych.

Prezentacja firmy

Nasze biuro powstało 14 lat temu i założone zostało przez specjalistów w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi