poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik obsługi klienta, ul. Wyzwolenia
Miejsce pracy: SzczecinDo zadań pracownika będzie należeć:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
udzielanie informacji o świadczonych usługach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,
sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia średniego,
umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
umiejętności obsługi komputera, dobrej znajomości pakietu Ms Office,
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
W zamian oferujemy:
umowę o pracę,
pakiet świadczeń socjalnych,
możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
możliwość rozwoju zawodowego.
Inne oczekiwania:
mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta,
gotowość do pracy zmianowej.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wskazanych powyżej danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, prowadzonej przez Poczta Polska spółka akcyjna zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.