Opis stanowiska pracy
Nasz Klient, Knorr-Bremse, dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma działająca w branży motoryzacyjnej, światowy lider w zakresie produkcji systemów hamulcowych, zawieszeń, kontroli oraz bezpieczeństwa dla pojazdów użytkowych, zaopatrujący wszystkich dużych producentów pojazdów użytkowych na całym świecie, poszukuje pracownika na w/w stanowisko.
Zakres obowiązków:
- obsługa telefonicznej linii wsparcia technicznego;
- wsparcie działu technicznego w tworzeniu dokumentacji technicznej;
- tłumaczenia dokumentów;
- prowadzenie szkoleń technicznych;
- obsługa autoryzowanej sieci serwisowej;
- obsługa zgłoszeń gwarancyjnych.
Wymagania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (techniczne mile widziane),
- znajomość i doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub pokrewnej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- dobra znajomość języka niemieckiego,
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, środowisko Windows),
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i pełne zaangażowanie w pracę,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowa o pracę,
- szkolenia,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Grupa Most Wanted! od 1998r. jest liderem w zakresie rekrutacji ...
Grupa Most Wanted! od 1998r. jest liderem w zakresie rekrutacji i selekcji personelu oraz doradztwa w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Z pasją i zaangażowaniem wspieramy polskie i zagraniczne firmy poprzez dobór i rozwój kapitału ludzkiego. W skład Grupy Most Wanted! wchodzą następujące marki: Most Wanted! HR Consulting, Most Wanted! Temporary Service, Most Wanted! Training Institute, Most Wanted! Conferences.
Jako jedna z nielicznych firm w swojej branży, Most Wanted! posługuje się w swojej działalności Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/08/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta