Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik marketingu & e-commerce (m/k)
Miejsce pracy: TychyObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- opracowywanie reklam do prasy i na portale branżowe na podstawie rocznego media planu,
- przygotowanie materiałów reklamowych (bannery, roll-upy, ulotki itp.) i biurowych (wizytówki, koperty, gadżety firmowe itp.),
- przygotowania udziału firmy w wystawach i wydarzeniach branżowych, organizacja spotkań (gotowość do wyjazdów),
- korzystanie z danych z Google Analytics w celu ulepszania sklepu internetowego,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników w zakresie jak najlepszego używania narzędzi online w celu ułatwienia codziennej pracy,
- praca nad aktywnościami z zakresu marketingu online, jak: kampanie e-mail, SEO, SEA.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- biegła obsługa pakietu Ms Office (Excel, Word),
- znajomość programów graficznych (CorelDraw / Photoshop),
- świetna organizacja pracy i chęć nauki.
- znajomość ogrodnictwa,
- wykształcenie z zakresu: marketing, e-commerce,
- umiejętność korzystania z różnych źródeł, pisania i redagowania tekstów.
Oferujemy:
- umowę o pracę na 2 lata,
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju,
- wsparcie zespołu profesjonalistów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.