Opis stanowiska pracy
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
- umiejętność obsługi komputera
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych (również wysokiego składowania)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i dobra organizacja pracy
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie dostaw towarów oraz przygotowywanie wysyłek zgodnie z zamówieniami klientów
- przygotowywanie zestawów promocyjnych
- okresowe prace porządkowe
Oferujemy:
- pracę w renomowanej i stabilnej firmie
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
- dobrą atmosferę współpracy
- zatrudnienie na okres próbny (umowa na czas określony)
- możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym
- pakiet usług związanych z ochroną zdrowia oraz pakiet Benefit Systems
Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez BRITA Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Ołtarzewie, ul. Domaniewska 6."
Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.
Data obowiązywania oferty: do 19 lutego 2016
Prezentacja firmy
<br/>Już blisko 50 lat firma BRITA odnosi sukcesy na rynku konsumenckich...
Już blisko 50 lat firma BRITA odnosi sukcesy na rynku konsumenckich i profesjonalnych filtrów do wody. Firma jest obecna w wielu krajach świata. Również w Polsce BRITA jest wiodącą marką w swojej kategorii, a oferowane przez nią produkty cieszą się uznaniem i zaufaniem klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/02/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Praca na produkcji, Praca Logistyka