Poszukujemy pracownika do bieżącego administrowania wynajmowanymi nieruchomościami oraz wsparcia przy realizacji nowych inwestycji.
Stanowisko dla osoby z inicjatywą, o przytomnym, otwartym umyśle, dobrych zdolnościach komunikacyjnych, sumiennej, chętnej do nauki, nie bojącej się podejmować nowych zadań, lubiącej pracować nad organizacją działań. Zadania w części mają charakter biurowy, a w części wymagają sprawnego przemieszkania się po mieście w celu załatwienia poszczególnych spraw. Doświadczenie w pracy, niekoniecznie w branży nieruchomości, jest mile widziane.
Profil pracodawcy
Inwestor na rynku nieruchomości w Łodzi i w Warszawie; posiadający mieszkania wynajmowane oraz przeznaczane na sprzedaż; właściciel dwóch spółek, w ramach których prowadzone są kolejne projekty.
Orientacyjny zakres zadań pracownika
- administrowanie nieruchomościami wynajmowanymi (zamieszczanie ogłoszeń najmu, prezentacja mieszkań, zawieranie umów, okresowe wizyty w lokalach, prowadzenie rozliczeń),
- obsługa transakcji zakupu i sprzedaży lokali (gromadzenie dokumentów, kontakt z pośrednikami, notariuszami i stronami transakcji, załatwianie formalności po zakupie, zawieranie umów z dostawcami mediów, kontakt ze wspólnotami mieszkaniowymi/spółdzielniami),
- wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości wg. określonych kryteriów, wizyty w wybranych nieruchomościach, gromadzenie informacji o analizowanych ofertach,
- zarządzanie remontami/logistyczna obsługa remontów (kontakt i rozliczenia z ekipami remontowymi, zakupy materiałów/zamawianie materiałów, prowadzenie rejestru wydatków, załatwianie bieżących spraw związanych z remontami - zgody, pozwolenia, reklamacje, itp.),
- gromadzenie informacji/analiz w tematach związanych z rynkiem nieruchomości,
- administrowanie treścią strony internetowej,
- załatwianie bieżących spraw związanych z prowadzoną działalnością (prowadzenie historii wydatków, kontakt z biurami prowadzącymi rachunkowość, informatykami, etc.).
W zależności od doświadczenia nowy pracownik będzie stopniowo wdrażany w kolejne obszary działań.
Oferujemy
- ciekawą pracę o zróżnicowanych zadaniach,
- stałe wynagrodzenie o wysokości zależnej od doświadczenia + wynagrodzenie dodatkowe stosownie do udziału w realizowanych projektach,
- możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w szeregu aspektach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, zwłaszcza związanej z nieruchomościami,
- elastyczny czas pracy.
Zainteresowanych kandytatów prosimy o przesłanie CV. Wraz z CV prosimy napisać kilka zdań na temat, dlaczego zainteresowała Państwa ta oferta oraz krótko "zareklamować" swoją kandydaturę.
W CV prosimy zamieścić klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Niezbędne wymagania
- prawo jazdy kat. B i swoboda w poruszaniu się samochodem osobowym,
- dobra znajomość MS Excel (zwłaszcza) oraz MS Word,
- łatwość w posługiwaniu się komputerem/smartphone'm, łatwość nauki wykorzystywania aplikacji, narzędzi IT,
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- łatwość komunikowania się.
- sumienność, solidność i dbałość o szczegóły.
Mile widziane kwalifikacje
- doświadczenie w pracy biurowej lub związanej z rynkiem nieruchomości albo prawem,
- jakiekolwiek doświadczenie w doglądaniu prac remontowych (np. wynikające z przeprowadzenia remontu własnego mieszkania/domu).
- pozytywne usposobienie.
Inwestycje na rynku nieruchomości.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.